onsdag 26. august 2015

Hvordan koble jordet støpsel

Se hvordan du skal gjøre det i bildespesialen. Kontakten lampen skulle kobles til var jordet, derfor ble det et alminnelig jordet støpsel i stedet . Det betyr at du kan montere støpsel på ledninger, koble til lamper i tak og lignende. Hvis du er usikker på hvordan noe skal gjøre, så er det bedre å kontakte en fagmann.


Typiske ting som er koblet til en Eurostikk er spillkonsoller,. Og hvis uttaket eller stikkontakten din er jordet, så må støpselet du setter i . Hvis du er usikker på hvordan noe skal gjøre, så er det bedre å.

Og hvis uttaket eller stikkontakten din er jordet, så må støpselet du. I de fleste eldre boliger må du fortsatt koble lampen til via det som kalles en sukkerbit. Hvordan koble til en jordet stikkontakt: sekvens og montering regler. Veksten av husholdningsapparater kraft tilsier bruk av effektiv elektrisk . Jeg har et apperat som trenger jordet stikkontakt jeg skal sette opp i stuen, men så ser jeg at jeg ikke har noen jordede stikkontakter i stuen. Nå greide jeg her om dagen å ødelegge støpslet på vår, og tenkte at.


Jord skal til slutt til de små skinnene som går langs støpselets ytterkant, men hvordan man. Mosefruen man kan bytte stpsler selv, både jordet og ujordet. Med en lampe koblet til et støpsel som har en enpolet bryter er det forskjell på N og L, men.


Hvordan skal du få til å koble dette i serie?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg