torsdag 20. oktober 2016

Høyglans maling møbler

Da går malingen som en lek, og resultatet blir aller finest! Når du skal male møbler, gjelder det å velge en maling som tåler en støyt. Er det noen som vet om maling som fremstår som høyglans kjøkken.

Dessuten er det så himla mange lag med lakk og maling at jeg. Jeg bruker ofte quick lakk til å male møblene mine i, det er høyglans maling. Jeg skal gå igang med å pusse opp en gammel hagestue, og skal blant annet male en del møbler.


Quick emaljelakk gir en høyglans overflate.

Ved nedpussing av flater, oljebehandling eller maling kan gamle, antikke møbler bli freshe og unike. Forskjellig maling krever forskjellig verktøy. Maling kan forvandle møbler, og er en billig fornyelse. Møbler malt med høyglans (90) syntes jeg personlig gir en følelse av luksus. Jeg har brukt en del trappemaling (Oxan) på møbler.


Pensler ett strøk og ruller to strøk til slutt. Jeg har en gammel spisestue i lakkert eik som jeg ønsker å male i hvit høyglansmaling.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg