torsdag 27. april 2017

Bygge dukkehus selv

Mange voksne har gode minner fra barndommen da fikk utfolde fantasien med dukkehus. Vi viser deg hvordan du kan bygge ditt eget.

Også nybegynnere kan bygge dukkehuset på en halv dag. Et dukkehus bygges vanligvis i en målestokk på 1:eller 1:24. Målestokk vil si hvor mange ganger mindre enn virkelig størrelse dukkehuset er.


Vi viser deg hvordan du bygger et lekehus.

ByggeBolig LAB er en brukerkonto som benyttes til å videreutvikle og teste. Jeg har ett prosjekt jeg selv er iferd med å fullføre, tegnet ganske . This Pin was discovered by Linda Solberg. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest. Fortvil ikke, drømme-dukkehuset lager du enkelt og billig selv.


Jeg har lyst til å lage dukkehus til 3-åringen min i julegave. En ekstra gave til jul eller hvordan jeg kjøpte barnekjøkken lage dukkehus selv trinn 1024x5En ekstra . Komplett dukkehus - bygg selv, et søtt dukkehus som du kan bygge og designe selv! Do it yourself dukkehus som kommer med kjempemye tilbehør.

Med våre lekehus byggesett kan du slippe billig unna, og sette opp lekehuset på noen dager til en hyggelig pris. Som en slags Til Skrekk og Advarsel lagde jeg. Jeg og mannen tenkte vi skulle bygge dukkehus til Emma i julegave. Endelig kan vi gi dere som ønsker å bygge lekestue en komplett byggeguide. Du kan se bilder og lese mer om lekestuen til Torleif på bloggen vår.


Noen Dukkehus elskere vil bare samle inn og vise dem, men andre vil oppleve gleden av å bygge en Dukkehus seg selv og deretter å lage miniatyr Dukkehus . Jeg hadde selv mye moro med lekehuset vi hadde i hagen da jeg vokste opp. Dette firmaet i Norge har bygget lekehus til ungene mine. Holder på å lage meg et dukkehus som jeg ser frem mange timer med kose arbeid. Jeg har alltid ønsket meg et dukkehus som jeg kunne lage møbler,. Gjør-det-selv-ideer fra BoligPluss-utfordringen.


Katrin Dale-Åkerlund har brukt en gammel hylle til å lage et kjempefint dukkehus!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg