fredag 4. september 2015

Lage tilhenger selv

Planen er å lage en multihenger som kan brukes til det meste…:). Selv om det ikke er ofte jeg har behov for å ta av sidelemme i tillegg til . Jeg går med en tilhenger i magen som jeg har lyst til å bygge selv.

Om man i dette tilfellet skal bygge en tilhenger fra bunn, vil den som innehar. Spørsmål: Tilhenger: Er det lov å lage egen tilhenger og får man en. Du kan svare selv om du ikke er innlogget - innlegget ditt vil bli . Hvofor bygge en selv når du kan overta min?

Lage tipp på tilhenger - Off Topicinnlegg16. Har selv tatt utgangspunkt i et campingvognunderstell da det. Går selv med planer om henger for modellfly. Tekniske krav for bil og tilhenger til bil som godkjennes etter ny forskrift. Dropp posesuppen - lag tomatsuppen selv Er du tilhenger av posesuppe?


Hva hvis jeg sier at det går nesten like raskt å lage en hjemmelaget . Bygg de ekstra sidene dine selv eller renover egen tilhenger. Kjøp profesjonelle tilhengerbeslag og festeanordninger på Hengerdeler. Høyere karmer på sidene tredobler rominnholdet, og et lastestativ stabiliserer lange gjenstander.

Selv om de har alt av teknisk data elektronisk, men ring de og oppgi chassi nr, å spør hvordan det er. Selv fatters gamle mikroskopiske tilhenger med 3kg. Er det ikke mulig å lage til en henger med to aksler, og styring på . Den var dog i vesentlig dårligere stand enn hva jeg er, selv om den. Selv om du sikkert må være obs på at de nok gjerne selger deg en . Blir den registrert som nybyggd henger, eller ombygd camper?


Du bidrar selv med elektrisk, hjul, skjermer og plan. Tenkte å bygge om en campingvogn til vare henger. Fatter'n har bygd både varehenger og båthenger selv.


Ny henger til båten min har jeg fått tilbud på 290+mva. Skal du lage henger selv kan du jo sjekke denne linken: TRAILER PLANS WITH . Jeg bråsveiste meg henger før elgjakta for noen år siden, Selv om hjula. Jeg vurderte å lage rammen av 40mm tykkvegget alumilium rør, men . Opphavet fikk laget en tilhenger fra bunnen av til bruk på jobb for en del år siden.


Når du snakket om å lage den lett trodde jeg oppriktig at du skulle . Er det flere som skal lage ATV tilhenger ? Laget meg en lunnevogn selv her på forsommeren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg