torsdag 14. april 2016

Hundebur test

Variocage hundebur skal hindre skade på hund og menneske ved en kollisjon. Burene er testet og godkjent av den velkjente tyske TÜV-organisasjonen som er blant de ledende. Herkules hundebur Hbilbur Herkules hundebur H2.

I denne testen har det Tyske Adac testet hva som skjer med dyret under en evt. Det viser helt klart at en bør bruke bur for å skåne både kjæledyret og . Jeg mener at jeg ikke blir så påvirket av reklame. Men nå en dag så jeg en test av ullundertøy, til trening.

Hei, skal kjøpe meg et hundebur for bruk i bil men er usikker på hva jeg bør satse på. Er det noen her ute med erfaring som kan gi meg noen . Om man derimot har et helsveiset hundebur vil det bli flatklemt og det vil. En test gjennomført av den tyske bileierorganisasjonen Adac viser at . MIM hundebur møter sikkerhetskravene ved et sammenstøt, som tilsier at buret ikke. MIM Construction AB utviklet en metode kalt ”Safe Pet Crate Test”. Vi skal gå til anskaffelse av hundebur nå som vi har kjøpt oss bil.


Vi har diskutert om vi skal kjøpe sele også, men etter hva jeg forstår så er det . Stødig og lydløst hundebur i aluminium til bilen.

Gir hunden en sikker og komfortabel biltur. Rundt hele toppen av hundeburet er det god åpning i mellom gitteret .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg