fredag 22. april 2016

Microtemp termostat feil

MICROTEMP elektronisk termostat til installasjon i standard veggboks. Installasjonen skal være utstyrt med HPFI jordfeilbryter og inneholde en PE-leder. MICROTEMP er en elektronisk termostat til installasjon i standard veggboks.

Installasjonen skal være utstyrt med HPFI jordfeilbryter og inne- holde en . Siden kan ikke vises på grunn av en teknisk feil. Her kan du gå til produktsøk; Her kan du gå til . I dag når jeg skulle slå på kablene på badet kom det to klikk i Microtemp termostaten og det røde lyset lyser svakt rødt.

Er dette en vanlig feil på slike termostater? Branntilløp i Microtemp termostat - Termostat1. Har en Microtemp MTC2-19m/gulvføler som har fungert fint i nesten år. Det er feil på helling og alt er skakt, vann blir liggende midt på gulvet til . Den du linker til her er en termostat, den står det Microtemp på.


Det er mulig at rødt blinkende lys er en feilkode men det tviler jeg på. Tipper du har en micromatic microtemp termostat. Jeg har en Microtemp termostat som ikke fungerer helt riktig her.


Termostat til varmekabel går amok - Hus, hage og.

Microtemp veggmontert termostat i stue virker ikke - Hus og hage. Jeg spør her fordi jeg ikke aner hvor ellers jeg skal spørre. Jeg har en slik termostat (vedlegg) i stua som skrur tre varmovner av og på i .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg