onsdag 13. april 2016

Kjøpe epoxy resin

Jeg har prøvd med både superlim og komponents epoxy, uten å bli fornøy så ønsker å prøve med klar resin. BufretLignendeTokomponents epoxyresin som består av resin og herder. Passer til innstøping, smykkedetaljer, m. Resin er selve basen i serien av WEST SYSTEM epoxy produkter. Det vanligste er å kjøpe et sett bestående av både base og herder samtidig. Epoxy er en slags flytende plastmasse som stivner når den blandes med en herder.


Lim, Epoxy, Polyester, Top- og Gelcoat, Glassfibermatte, Karbon, Kevlar, Multiaksialt.

Båtsjapper selger vanligvis West Systems som har et godt utvalg av epoxy, jeg har kjøpt lamineringsepoxy på Biltema som har fungert helt fint. Haraldsen Farvehandel AS - WEST 1RESIN KGfarvehandel. Forsiden › Nettbutikk › Til båten › West system epoxyBufretLignendeGir en klar, lys gul epoxy resin med lav viskositet som ved sammenblanding med en.


Skal prøve å få tak i epoxy fra Westsystem, men det er tydligvis veldig vanskelig å finne forhandlere. Jeg skal ha en 1Resin og en 2eller . Jeg har store smykkelagingsprosjekter på gang, så jeg trenger resin. Jeg har ingen erfaring med hvilke typer resin man kjøper eller ei hvilken for for.


Jeg har støpt avsindige mengder epoxykopier ifbm jobb og . ICE Resin er et tokomponent epoxy produkt.

Epoxy er et spennede materiale med mange bruksområder som du finner i alt fra lim og ulike malinger og lakker til glassfiber,. RESIN SURFACES LIMITED TITAN HOUSE, LOWICK CLOSE, NEWBY ROAD. De kaller det liquid glass i statene og man bruker epoxy resin. Jeg kjøpte epoxy primer på biltema, men denne var hvit. Epoxy Resin - album, album ark, anti-statisk, arkiv utstyr, arkiv-lommer, arkivbokser, arkiveringsmapper, arkiveske, arkivesker - Finn firmaer, adresser, . Noen som vet hvor man kan skaffe resin eller epoxy, som man.


Hvorfor ikke kjøpe i innland sier sikkert noen. PS; Bruk skikkelig støpe-epoxy (IKKE Z-Poxy finishin resin el.l).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg