torsdag 23. juni 2016

Minisagbruk til salgs

Jonered minisagbruk 600+ med Jonsered 20motorsag selgast. Vil du være sikker på at ditt Sagbruk, Mobilt sagbruk eller Minisagbruk holder høy kvalitet så kan du henvende deg til oss på Logosol.

Hei, eg og min far tenker på å kjøpe oss eit sagbruk, og har sett på nettet typane Woodmizer, Sollid saga og Logosol, i prisklassen . Har et Jonsred minisagbruk med honda hk, med endel utstyr til salgs, mail meg . På Mascus kan du både selge og kjøpe brukte Mobile sagbruk.

Det finnes ett stort utbud av Mobile sagbruk av flere olike . Kjøpt ny sverd og kjede i fjor, de er ikke brukt. Fra en nedlagt silo i et gammelt kufjøs selger Jørn Indgul og Arve Stenstad minisagbruk så flisskura står. Har et Jonsred minisagbruk med honda hk, med endel utstyr til salgs, mail meg hvis.


Alstor Antons nettbutikk Cannon kvalitetssverd Carlton . Logosol Minisagbruk - posted in Åpen Post: Logosol køyrer kampanje på minste modellen, Mmed Stihl MS3til 1290- +mva. Lennartsfors Minisagbruk: Dette kvalitetsproduktet ble tidligere importert av Jonsered. For salg jeg tenker, samt en del til meg selv, til vedlikehold og restaurering.


Vi kjøper, eller formidler salg av brukte Wood-Mizer båndsager. Ta kontakt med oss, så gir deg et tilbud på sagen. Pezalato mobilt sagbruk i praksis; Saging på minisagbruk (motorsagbruk); Håndlafting. Til salgs: Rydder på låven og selger ei større vekt 3000kr + mva og et minisagbruk 15000kr +mva.


Plassering: Dystlinna 18 28Kolbu Pris: kr 00-.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg