torsdag 2. februar 2017

Gardinstang kid

Justerbar lengde 120-2cm, passer til stort utvalg av endestykker i størrelsen 22/mm. Justerbar lengde 120-2cm, passer til stort utvalg av endestykker i størrelsen 13/mm. Justerbar lengde 120-2cm, passer til endestykker i størrelsen 10/mm.

Visste du at man enkelt kan illudere å ha større vinduer enn man har? Det er mye du kan løse bare ved å henge opp gardinstangen på forskjellige måter! Se våre gardinstenger, gardinvaiere og gardinskinner.

Du finner gardinringer, sett med stenger og endestykker, gardinskinner med tre spor og mye annet. Noen med gardinoppheng/veggfeste fra Kid som kan hjelpe meg? Elegant, tykk gardinstang, antagelig fra Ki selges.


Nypris 15- Hvit med gull detaljer 120cm - 215cm justerbar mm tykkelse Må hentes. AnonymforuJeg får den på på den tynne siden av stanga. The offer can be purchased in Kid at 499. BYTTE: Har kjøpt en gardinstang på Kid som jeg skulle sette opp over to vinduer, men oppdaget at vinduene ikke står helt i samme høyde og dermed trenger.


Jeg må ha helt klare gardinstenger til å henge rett opp, eller så er jeg redd det ikke blir.

Spennstangen som er brukt her er fra Kid interiør. Jeg har bare funnet gardinstenger som går opp til meter. Jeg har kjøpt på kid hvis du har det i nærheten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg