mandag 13. februar 2017

Kanal kjøkkenvifte

Benyttes for å skjøte kanaler eller slanger. Avtrekk kjøkkenvifte: Dimensjonering av rør og kanaler. Jeg har forsøkt å sette meg inn i hva jeg . Hvor lang kanal\rør kan jeg ha fra kjøkkenvifta og ut i frilufta? Fant ut at det greieste var og føre ventilasjons kanalen/røret rett opp i kryploft og . En typisk villabrann starter i mat som er etterlatt på komfyren eller som antennes på annen måte. Hvor lang kanal som trengs og hvor mange bender/knekker den må ha.


Flexit har et bredt utvalg av modeller til. Ventilasjonskanaler i stål, aluminium, plast. Instalasjonspakke meter fleksibel kanal 125mm med to slangeklemmer. Dersom dere kan akseptere en løsning der røret (og ledningen) f eks er bygget inn i en kanal liggende under selve taket, kan jeg ikke se verken problem eller . Jeg har tenkt å koble på en ny kanal til det eksisterende annlegget (står i 2. etasje over kjøkken) i 2. Her finner du ulike funksjoner og design på kjøkkenvifter vi selger fra Flexit i vår.


Kjøp Flexit kjøkkenvifte kjapt og enkelt i vår nettbutikk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg