tirsdag 28. februar 2017

Calix kupevarmer

Dagens biler forbruker mye strøm både i drift og ved parkering og dette fører igjen til at levetiden på batteriet blir kortere. BufretLignendeModerne kupévarmer i miniformat! Calix kompakte modell Slim er utstyrt med en selvregulerende temperaturstyring (PTC-teknikk), overopphetingsbeskyttelse . Calix fokuserer på oppvarming av kjølevannet istedenfor tradisjonelle.


Calix' populære motorvarmer og kupévarmer er designet og fremstilt i Sverige, utviklet for å takle ekstreme temperaturforskjeller og leveres med to års garanti. Moderne kupévarmer i miniformat med et effekttrinn. Automatiosk reduksjon av effekten når omliggende temperatur .

Slim Line 14har ett effektnivå, 1400W ved -C. Lengde: 1mm Bredde: 1mm Høyde: mm Effekt: 1400W ved -C Vekt: kg Varenr. Hvorfor er det ingen Maxima som har motor- og kupévarmer?


En modere kupévarmer i miniformat med en effekt, 800W ved - 25°C, med vanlig 230V stikkkontakt.

Jeg vet egentlig hva jeg vil ha av kupévarmer og varmekolbe, men det jeg. Dette skulle visstnok være helt likt på Defa og Calix, men hvordan . Det er ikke defa eller calix varmesystem du har vel? Motor- og kupevarmer er sunt og praktisk for både bilen,.


Innenfor elektriske motor- og kupevarmere er det Defa og Calix som er . Hvis du kjøper komplett sett med batteri lader, timer, og kupevarmer . Kan denne originalvarmeren fra Calix monteres i bil som har original dieselvarmer fra før . Om om jeg forstår deg riktig, er det Calix som produserer disse, og. Jeg har hatt selvmontert DEFA motorvarmer og kupevarmer på min egen .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg