mandag 27. februar 2017

Sikksakk teppe oppskrifter

Dette teppet er enkelt å strikke og blir utrolig dekorativt. Passer også som sengeteppe til sprinkelseng. Hele teppet hekles med tråder i striper slik: rader mellom rosa, rader natur, rader cerise, rad mørk rosa, rader natur .

Dersom teppet ønskes bredere kan det legges opp ekstra. Her viser vi hvordan vi skaper et sikk-sakk mønster ved å hekle. Per i dag har vi 2kataloger og 74oppskrifter på Norsk. Hver dag legger vi ut tips om en gratis strikkeoppskrift. Noen ganger er det en ny oppskrift, andre ganger kan det være en oppskrift som . Hver dag i fellesferien legger vi ut et forslag til en oppskrift som passer som sommer- og feriestrikk.


Jeg så en oppskrift på et Sikk-sakk-teppe hos Picles. Jeg har ikke tålmodighet til et stort teppe, selv om jeg kunne . Posts about sikk-sakk-teppe written by Johanne Døhlie Saltnes. Dette koselige teppe er strikket etter Pickles sikk-sakk-teppe oppskrift.


Jeg brukte oppskriften sikk-sakk-teppe fra pickles. Disse to teppene strikket jeg selv, begge etter Pickles oppskrifter: Flettefint vognteppe og . Heklet DROPS teppe i Karisma med sikksakk-mønster.

Du finner også flere oppskrifter og inspirerende tepper bl. Og super oppskrift på sikksakk teppet - den ska eg prøva! Elsker sikk sakk tepper ;) Ditt var kjempefint, og du blir nok ferdig skal du se ;).


Tusen takk for oppskrift på sikk-sakkene. Jeg har strikket, iallfall årets, fineste teppe;) Jeg er SÅ fornøyd! Oppskriften er fra Pickles, men jeg ble inspirert av nabo'n faktisk! Heklet sikksakk teppe i dobbel baby ull ;) Kjempeenkelt og raskt å hekle.


Oppskrift fra Drops, ble nok noe tykkere enn alpakkaen som egentlig . Oppskriften er levert av House of Yarn er et norsk merkevarehus og . Og mottakeren også: Når jeg strikket Nepal-teppet, ytret den vesle poden ønske om sitt. Det kjenner jeg når jeg strikker på kveldene med teppe i fanget. Ps: jeg skal legge inn link til garnet og oppskriften senere i kveld når jeg får .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg