torsdag 21. juni 2018

Dikt om sorg

Dette er et dikt om en veldig viktig person som gikk bort for tidlig. Dette er et dikt om savn, og det som skjer etter døden - vil jeg påstå! Si det med ord er et tilbud fra Mental Helse til alle som ønsker å sende oss en melding og få svar tilbake.

Du kan skrive om det som er viktig for deg. Att aldrig lärt känna dig men att ha älskat dig. Att länge ha burit dig men aldrig få se dig stå på egna.


Timane ror si levande sorg over skuggefjor tunge som barnegråten ved grave til mor.

Her har jeg samlet en knippe med dikt du kan bruke ved en eventuell bortgang av noen du kjenner. Nedenfor har jeg samlet noen Dikt og Gode Ord som kan brukes i en. Bursdag - Dikt, Gratulasjon og Visdomsord. Nokon som kan anbefale eit dikt eller to?


Eg skal skrive litt om venninna mi, som omkom i ei bilulykke for ein mnd sidan, i russeavisa vår, . Har lyst å skrive et dikt og ramme inn som jeg kan sette på graven. Her er en side med dikt som omhandler Sorg og savn. På Siterte sitater finner du sitater og ordtak om sorg og mer enn 11andre emner.


Siden denne siden er blitt full så ber jeg deg legge inn diktet under linken Diktpå bloggen her Jeg vil.

Sørg for at det alltid gror blomster i ditt plogjerns spor. Posts about Dikt om sorg written by esalen. Dette er siste diktet i samlingen Dikt til min far, som jeg skrev etter at min far døde 6. Her finner du et utvalg av dikt,sanger og gode ord som både gir håp, trøst og kanskje lindrer litt i alt. Noen som har et tips til et dikt som passer til å leses opp i en begravelse? Jeg bøyer mitt hode i sorg, ditt blikk og din stemme er borte, jeg . Her finner du dikt som handler om sorg og tap av barn.


NÅR DU TROR at du vil skåne meg ikke rippe opp i såret være litt forsiktig. Da kan du føle behov for å uttrykke følelser rundt det du har opplevd. Skriv et dikt om sorg i feltet under og publiser det anonymt. Vi bøyer vårt hode i sorg, ditt blikk og din stemme er borte, vi skal savne ditt nærvær, ditt vesen, vi skal ikke se deg igjen.


Er du på utkikk etter et dikt om sorg til kondolansekortet eller begravelsen? Følgende sider er i denne kategorien, av totalt 41. Døden er en viktig del av livet, alle har vi opplevd dø.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg