tirsdag 5. juni 2018

Hvordan bruke punktsandblåser

Vet ikke hvordan den der fungerer, men vi har en på skolen som ser . Dette er en punktsandblåser, du bruker ikke sand til denne. Jeg bruker biltema sin med underliggende kopp og kompressor fra torshov som skal levere ca 300l/min.

Hvordan behandle flaSsing av lakk og rust flekkerinnlegg27. Utsyr til sandblåsing - Bilpleie, dekk og styling - Diskusjon. Motor, trafikk og maritimt › Bil › Bilpleie, dekk og stylingBufretLignende14.


Så for caliper-lakkering trenger jeg bare punktsandblåser og sand?

Har allerede kompressor som brukes til trykkluft, kan jeg bruke den? Rengjøring/maling av bremsekaliper - Teknisk og. Trenger tips til fjerning av overflaterust - Teknisk og.


En variant er punktsandblåser med pose, hvor munnstykket dekker punktet. Det første du må gjøre er å bruke et middel som reagerer kjemisk . Jeg har en punktsandblåser og en Smed rust her og der, tenkte jeg skulle prøve å blåse vekk rusten i helga. Men det viktigste er å bruke en 2-komponent klarlakk.


Jeg må si jeg ikke er så forbanna nøye på hvordan dette blir seende ut. Jeg bruker ofte en punkt-sandblåser, eller hvis det er store sveisepartier, en vanlig sandblåser for hobbybruk (fåes hos f.eks.Biltema).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg