onsdag 27. juni 2018

Tette oljelekkasje bunnpanne

Har noen oljelekkasjer som er på tide å få tetta. Hullet i bunnpanna kan du prøve å tette med kjemisk metall, utfordringen er å få det rent nok . Kjøpe Gplus og sjekkpunkter for Olje lekkasje.

Oljelekkasjer og trykk i bunnpannainnlegg18. Så etter rundt timer med plunder of heft, ble det rimelig tett (men ikke særlig pent). Oljelekkasje - Hvordan gå frem - posted in Teknisk og trimming: Jeg.


Går det an å fikse oljelekkasje gjennom aluminium med kjemisk metall?

Prøv wurth kjemisk metall, har prøvd det på alu bunnpanne med stort . Oljelekasje på Gen - Mitsubishiinnlegg3. BufretNoen som har et tips til noe som kan brukes på en bunnpanne av alu ? Har gitt meg grå hår den oljelekkasjen der fordi jeg ikke har sett hvor det kommer fra. Det satt og var potte tett de åra jeg hadde bilen.


Røret til turboen sitter i muttere, men ved bunnpanna er den. Får tette den lekkasja ved bunnpanna først, å se om det lekker noe mere, har . Jeg vet ikke engang om det er plass til å slippe ned bunnpannen og. Slik oljelekkasje er uproblematisk så lenge du har kontroll på oljetrykk og oljenivå.

Finnes vel noe Omegagreier som skal tette slike lekkasjer effektivt. Tette boltehull i bunnpanne - Marna MB10A - posted in Båtforumet: Har en Marna-motor MB10A i min Polar2 hvor jeg oppdaget oljelekkasje .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg