onsdag 27. juni 2018

Microtemp termostat manual

Microtemp type MTCer en digital termostat for montering i standard veggboks eller direkte på vegg med påveggskappe type MTC-VH. Siden kan ikke vises på grunn av en teknisk feil. Veggboksmontert termostat Microtemp MTC2-19med innebygdføler.

Dette produktet er utgått, og erstattet med Termostat MTC19hvit . Microtemp er markedets mest solgte og ettertraktede termostater. Helt siden den første varianten av Microtemp, MTC, ble lansert i Norge i 198 har termostaten . MSAer også alt i ett-termostaten i Microtemp sentralstyringssystemet:.

Termostat/rele MSAer som de andre termostatene i Microtemp-serien, beregnet for . Microtemp type MTC1991MH er en digital termostat for montering i standard veggboks eller direkte på vegg med påveggskappe type MTC-VH. Nå må jeg skru den opp til grader C for at den skal sette på varmen. Jeg måler ca kOhm i gulvføleren (gulvet er kaldt). I dag når jeg skulle slå på kablene på badet kom det to klikk i Microtemp termostaten og det røde lyset lyser svakt rødt. Hei Fikk en telefon fra min nabo i helgen når vi var på hytten.


I denne lenken bør du kunne finne termostat og brukerveiledning. Micro Matic termostat beregnet for montering i veggboks eller direkte på vegg. Microtemp er en elektronisk termostatserie for montering i standard veggboks .

Termostat MTC19er en driftsikker elektronisk termostat. En termostat i Microtemp-serien fra Micromatic er utstyrtmed 2-polet bryter og passer. Det er en microtemp termostat, som har tre knapper. Jeg har ikke fått mye innføring i hvordan denne termostaten virker, men slik jeg forstår det, . Termostat MTCmed rom- eller gulvføler Norsk INSTRUKSJON Innledning MICROTEMP er en elektronisk termostat til installasjon i standard veggboks. MICROLINE electronic thermostat for installation in standard wall box.


The thermostat allows the required temperature to be set wi- thin the range 0-40°C. Finns det möjlighet att få en bruksanvisning till min golvvärmetermostat? Jag vet inte modelnamn men förhoppningsvis känner ni igen den . MICROTEMP elektronisk termostat for montering i standard vægdåse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg