torsdag 26. februar 2015

Hundeseng biltema

Myk og deilig seng som alle hunder elsker. Tørk av med en klut, fuktet med mildt såpevann. Rapporter et annet bildeRapporter det støtende bildet. Er det noen som har erfaring med denne hundesengen fra Biltema?


Tenker i alle fall nå å kjøpe en oval hardplast hundeseng av. Nop tåler ikke graving, her er en original og to fra biltema ødelagt av graving. Jeg er på jakt etter en hundeseng/madrass som tåler en ivrig unghund. Det vi har gjort er å kjøpe noen billige hundesenger på Biltema eller . Var innom Biltema på Alna (Oslo) nettopp - der hadde de 70xcm hundesenger som ser ut som Biabädd'ene til 18- stk. Tilbuddet kan købes i Biltema til 1NOK.


Grisen er Biltemas mest solgte hundeprodukt, kjeden er nå i ferd med å utvide sitt. Hundesengen fra Biltema fåes i tre ulike størrelser, prisen er fra 1kroner. Canelana trekk til hundeseng i 1 merinoull.


Passer til BIA og tilsvarende som kan kjøpes hos f. The offer can be purchased in Biltema at 1NOK.

Da det var på tide å bytte ut hundesengen til Sara i fjor, og Sol skulle få seg seng, kjøpte jeg biltema sin versjon av biabed. Jeg sitter her å blar i en Biltemakatalog som ligger her på bordet og ser at det er en side med hundeutstyr. Siberian Husky var ikke lett til en grei pris. Reflekshalsbåndet til Emo kjøpte jeg på Biltema til 10kroner.


Kart og flyfoto over Biltema hundeseng 80xubrukt fra FINN. Jeg er i desperat behov av tips på gode hundesenger. Det må da finnes en god hundeseng som er lett å rengjøre?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg