fredag 20. februar 2015

Metallnetting

Ser biltema har netting til å ha i grillen på bil, . Jeg skal bygge noen terrarier til skolopendere, så jeg trenger lufting de ikke klarer å bite seg gjennom. Bilde av produkt: Kort Godt - Metall Netting.

Kan klippes opp hvis ønskelig og bruke på kort eller LO. Et søk etter Metallnetting og metallvev ga treff i bedrifter. Jeg holder på å modde et Fractal Design XL Black Pearl. Jeg trenger nå metallnetting eller noe lignende som jeg kan ha foran de ekstra .

Velg butikk For å se pris og lagerstatus. Electra sykkelkurv i metallnetting i sølv farve til damesykkel. Electra sykkelkurv i metallnetting i hvit farve til damesykkel. Electra har laget et feste som stort sett . Noen tak/vinduslamper leveres med EU-støpsel som ikke kan . Metallnett: å tette hull slik at rotter og mus ikke kommer inn. På grunn av flytting selger vi særdeles mange meter med grønn metallnetting.


Nettingen er av svært god kvalitet, og er kjøpt på plantasjen.

Kurveri metallnetting sm/skilt m tekst. Denne unike taklampen, med fem glasskuler innpakket i aluminiumsnetting, vil være et godt valg for å pryde stuen eller soverommet. En snekker søkes for tetting av yttervegg med metallnetting, med formål om hindring av rotter.


Mål: 20x20cm Farge: Materiale: Serie: Forpakning: Nobbnr: 49554241. Punktsveiset stålnett til innstøping i sparkelmasse. Særlig velegnet til forsterkning og varmefordeling i gulvvarme-konstruksjoner. Hjeteformet krok metall, netting x cm.


Hjerteformet krok metall, netting x cm. Hjerteformet krok metall, netting x cm . Jeg må si jeg grublet litt når jeg fikk prøve metallnetting fra Kort og Godt. Det var ett materiale jeg ikke har sett før.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg