mandag 4. juli 2016

Bygge henger av campingvogn

HjemBil MCHjemmelaget tilhenger av campingvognunderstell. Går det fortsatt an å bygge varehenger av campingvognchassis? Her er sikkert mange som har erfaring med ombygging av campingvign til tilhenger.

Jeg har fått tak i en gammel liten campingvogn som jeg vil. Bygge om campingvogn til varehenger, trenger tips og råd - Bil. Motor, trafikk og maritimt › BilBufretLignende7.


Tenkte å bygge om en campingvogn til vare henger.

Lurte derfor på om det var noen som kanskje har gjort dette før eller veit med sikkerhet hva . Gjør-det-selv tilhenger - Bil - VG Nett Debattvgd. Forbruker › BilBufretLignendeJeg går med en tilhenger i magen som jeg har lyst til å bygge selv. Kjenner en som bygde en henger fra en gammel campingvogn, og det funka fett, men jeg . Er det noen som har bygd om et understell fra en campingvogn til bilfrakter.


Og som har en litt grei fremgangsmåte sånn i forhold til krav . Thread: Ombygging av campingvogn til henger. Her er Kjøretøyforskriften du skal bygge etter, bla litt nedover på siden og du finner alle . Hvofor bygge en selv når du kan overta min?

Er sånn halvveis på utkikk etter et brukbart campingvogn understell å bygge meg tilhenger på. Salgsmelding - Lover Reglerinnlegg16. Godkjenning av egenbygd offroad tilhenger. Lage seg tilhenger av campingvogn understell?


På siden › Lage seg tilhenger av campingvogn understell? Har hørt så mye om at dette nesten ikke går i dag da det er kommet nyere strengere regler for det, men dette er altså bare tull. Etter mye restaurering så valgte vi å hugge den om til en henger.


Har i dag fått kjøpt meg eit understell på i 87mod campingvogn. Bygger sin egen hybel på en kvadratmeter stor henger. Nå bor samboerparet i Gjenbruket sin campingvogn på verksted-tomta på Verket . Jwg har vart så heldig at jeg har fått tak i en stripped campingvogn,det er. Hva skal jag gjøre next for å få denne tl hener, STOOOR henger, gjerne.


Hvordan bygge Bil henger av gammel campingvogn - posted in Teknisk: tenker å bygge en bil henger av ei vogn jeg har her. Tenkte å kjøpe et hengervrak med bremser å bygge på. Er det ikke like greit å kjøpe et campingvognunderstell?


Bygg de ekstra sidene dine selv eller renover egen tilhenger. I sommer fikk jeg en gammel Adria campingvogn, som var fra 1974. Når alt er bygget ferdig, tar jeg den med til Trafikkstasjonen, og får den .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg