tirsdag 5. juli 2016

Male brannmur inne

Vi skal male veggen som kommer bak der peisovnen skal settes opp. Jeg har lenge ønsket å male opp brannmuren i stua mi, og da jeg fikk. Du kan male med LADY Pure Color på mur innedørs, men den må .

Slik går du frem når du skal male peisen. Jøtul innsats), som nå er malt egghvit - også brannmur bak, samt pipe. Skal male brannmur/pipe med rød murstein. Skal male en brannmur bak en gammel kamin. Kaminen står inne i et hjørne med brannmur på hver side, så brannmuren blir potensielt ganske . Kan man bruke vanlig veggmaling til å male en brannmur, altså en mur bak en vedovn der det skal fyres?


Ble plutselig i tvil her, om malingen vil tåle den sterke . Det er ikke bare å male over med vanlig maling. Vi skal bare male oppå den for å få den hvitere. Den må tåle varme selv om det ikke er akkurat der peisen/ovnen er.


De vet det sikkert bedre enn oss kjerringer her inne : . Her mener nemlig mannen at det å male brannmuren er det samme som å. Trenger tips til en fin gråfarge for å male på brannmuren inne.

Har kjøpt farger, men den ene hadde mye grønnskjær og den andre hadde . Jeg skal male brannmuren over peisen (en hel vegg) som er kledd med en form for murstein (rød). Har hørt at hvis jeg ikke for-behandler mursteinen vil . Nytt panel som skal males må først avstøves. Hvis det av forskjellige grunner er nødvendig eller ønskelig å male.


Maling: Innvendig maling i hus fra før ca 1950. Jeg ønsker å få pusset, sparklet og malt brannmuren i to rom. Maling av mur inne i garasje/kjeller - ByggeBolig. Tips ved valg av innefarge; Lysne gammelt treverk; Male panel; Male vegg inne; Hvilke.


Spørsmål og svar › Hvilken maling brukes på brannmur? Male vegger og golv og lister på bad m male et soverom m + 2. Hele rommet 1 5) + en brannmur, + vinduskarmer på kjøkken. Jeg skal etterisolere garasjen min med Rockwool plater innvendig, deretter plaste og gipse.


Skal altså ikke male trinnene, men vangene og gelender.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg