fredag 18. mars 2016

Brødboks kremmerhuset

To see more from Kremmerhuset Ting Sånt on Facebook, or create an account. Though it's unfortunate, in the design world the colour mint gets a bit of a bad rap. Its soft, subtle hue is often association with all things saccharine and overly .

Brødboks fra kremmerhuset, så god som ny:) Selges for kr100. Min rosa brødboks selges grunnet flytting. Du kan kjøpe brødboks anton hos Kremmerhuset Ting Sånt.

Brødboks - bakeutstyr, kjøkkenmaskiner, kjøkkenutstyr, bestikk, kjøkkenredskaper, kniver, kjele,. Du kan kjøpe brødboks adrian hos Kremmerhuset Ting Sånt. Brødboks Roble, stor grå, fra Kremmerhuset.


Skål Thien stor grønn #Kremmerhuset #Interior #Inspiration . Var på Åhlens, Oslo City og kjøpte tilslutt dette under som jeg fant på Kremmerhuset på Byporten. Den sorte brødboksen fant jeg også på Clas . Og i en herlig farge - rett og slett en perfekt brødboks! Fikk tak i den på Kremmerhuset, og det er sikkert .

Pent brukt blågrønn/turkis brødboks fra Kremmerhuset. Kan hentes i Bergen, ved sending kommer fraktkostnader i tillegg med kr. Du finner mengder av shabby chic hos både Home Cottage og Kremmerhuset. Mange av disse tilbyr også hjemlevering, ved kjøp av store . Photos and videos with the hashtag 'brødboks' on Instagram. Brødboks 37- Glassunderlag Eik 9- Miljømerket Redskapssett 4- Sukkerkakeform Greta 12- Muffinsform.


I går ble jeg stående foran denne reolen på Kremmerhuset, og bare drømme meg bort! Jeg har faktisk sett etter en brødboks veldig lenge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg