tirsdag 1. mars 2016

Bygge platting jordspyd

Om du velger en løsning med søyler (1) eller jordspy må du uansett måle . Trinnløst regulerbart jordspyd som revolusjonerer plattingbygging. Jeg tror ikke jeg ønsker å feste den til huset (av praktiske årsaker + slippe byggemelding) - Ingen rekkverk - Grunnen er hardpakket leire.

Jordspyd for rask oppsetting av plattinger med mere. Du er nå klar til å grave hull til støpesylindre, (eller slå ned jordspyd). Fest snorer med lodd hengende i enden, i senteravmerkingene på rettholt, og plasser . Gjør terrenget klart og mål opp riktig avstand for jordspyd eller.

Terrasse bygget på søyler med selvbærende drager og bjelker er en egnet . Jeg skal lage en platting som er omtrent x meter, og som fortrinnsvis. Selv har jeg juksa og brukt jordspyd i stål i stedet for å støpe . Jeg skal lage terrasse cm over bakkenivå og den skal henge fast i husveggen. Har ikke vært borti jordspyd så er litt i tvil om dette, høres . Våre eksperter hjelper deg med ditt prosjekt, enten du trenger råd og veiledning, eller du trenger å komme i kontakt med . Spesielt moro er det når kunder som først har kjøpt Jordspyd for å sette opp platting for campingvogn, også kommer tilbake for å kjøpe flere Jordspyd for å bygge . Vi har produsert en kort monteringsvideo med tekst, til hjelp for deg som skal bygge platting. Som du vil se, bidrar det trinnløst regulerbare Jordspydet til at .

Resten av plattingen monteres, høydejusteres og wateres ut fra ovennevnte cm,. NB: Hull for hvert Jordspyd for-bores med tilhørende flatbor minimum cm . Bruk nyutviklet og designbeskyttet JORDSPYD fra Caravan-Platting AS. Her finner du tips på hvordan du bygger plattingen selv. Fra grunnarbeid til selve byggingen av plattingen. Tenker på å bygge meg en treterrasse over den eksisterende steinhelle terrassen vi har idag.


Kan jeg bruke jordspyd og også feste på husvegg? En ny terrasse er meldepliktig, men hvorvidt du kan levere forenklet bygge- anmeldelse. Jordspyd slås helt ned i underlaget (Ikke anbefalt).


Noen som har brukt disse som søyle-bærere(jordspyd) til terasser,. Vi lager oss sannsynligvis platting til sommeren. Det skrår nedover der den skal være, men ikke så mye at jeg tror det blir noe problem å evt. Vi brukte jordspyd i stedet for å støype.


Du kan også evtt slå ned jordspyd slik at du slipper å grave for mye.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg