fredag 4. mars 2016

Bygge egen båthenger

Noen som vet hvor jeg får tak på forskrifter for å bygge en egen tilhenger? Sånn at jeg kan få den registrert og kjøre lovlig med den. Skjønner jo at det vil påvirke tillatt lastvekt og egenvekt dette.

Jeg går med en tilhenger i magen som jeg har lyst til å bygge selv. Jeg vet at å typegodkjenne en vanlig tilhenger eller påhengsvogn ikke er så alt for mye heft, . Lage egen båthenger - posted in Båtforumet: Tenkte å kjøpe meg en combicamp eller lignende for å lage min egen båthenger. Bygg de ekstra sidene dine selv eller renover egen tilhenger.

Så slipper du å skaffe prøveskilter og kjøre hit uten skjermer og lys for å vise oss akslingen før du evt. Mvh Inge HUrum Om man skal bygge seg en ny tilhenger, må man opprette sin egen produsent med eget vin nummer. Hvofor bygge en selv når du kan overta min?


Post: Hei, Ettersom det er mange her som har god innsikt i SVV, og regelboka dems Er det mulig å bygge sin egen henger?

Problemet med å bygge bilhenger av campingvognhenger er den lave nyttelasten eldre campingvogn har. Er godt kjent med nettsidene til Tredal: Ved hjelp av regnummer får man dessuten oversikt over delene på egen henger også. Du kan jo bygge skapet med en egen ramme så fester du den med.


Eksempelvis er båthengeren min såvidt under vektgrensen for . Hvordan bygge din egen Jon Boat tilhenger. Jon båter er kjent for sin stabilitet og nytte for fiske og duck jakt. Deres brede flat-bunner og firkantet fronter tillate . Egenvekt må¨være under 350kg ellers blir reg`n svindyrt. Her har det blitt lagd: båthenger, varehenger og mc-henger.


Skal bygge om en 3aksla henger for lastebil til rundballevogn for traktor. Med egenvekt på ca tonn er den stengt talt dimensjonert til over . B Ved å bygge om vår egen sykkel SELVGJORT! Ved å bygge om vår egen sykkel til elsykkel, sparte vi tusenvis av kroner. Matias Askvik og Sarah Olausen flytter snart inn på en kvadratmeter.


Mindre skader går fint så lenge rammen er i orden. Jeg skal bygge mitt eget Minihus på denne hengeren i so.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg