fredag 11. mars 2016

Hvordan få baby til å sovne selv

Som mor eller far må du selv gjøre deg opp en mening om hva som er best for ditt. Det er ikke helt enkelt å gjennomføre en plan for å få barnet til å sove, særlig. Mange babyer skriker og gråter i stedet for å sovne når de er trøtte, selv om man prøver å trøste dem. Slik får du babyen til å sove på egen hånd uten bruk av skrikekur. Barn trenger å bli sett, rommet og hjelpes gjennom overganger som å sovne selv.


Lag også en oppskrift på hvordan voksne skal behandles. Tror jeg har skjemt jenta mi på snart mnd bort ved å alltid amme henne i søvn.

Ofte når jeg da legger henne i sengen våkner hun og jeg må ta . Hvordan skal jeg få baby til å sove på dagtid? Hvordan få babyen til å sovne uen puppen? Glem skrikekurer og nattevåk, her er de smarte triksene for å få barn til å. Lær barnet å sovne selv: Å lære barnet å sovne selv om kvelden . Vet jo at ikke baby skal gråte, men hvor i all verden ellers skal jeg få avvent han.


Men hvordan lærer du barn å sovne på dagen av seg selv? Mest sannsynlig så vil ikke babyen sovne av seg selv og vil derfor. Kristin Hodnekvam, gir sine tips om hvordan du får babyen til å sove søtt . Når babyenhar blitt så sterk at den klarer å snu seg selv, må de få lov.


Lykkes det ikke å få barnet til å sove en lur, skal du ikke fortsette. Unger er forskjellige og det finnes ingen fasit på hvordan du skal oppdra barnet ditt:) Å forvente at en baby på mnd skal sovne av seg selv og deretter hele .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg