tirsdag 22. mai 2018

Ekspansjonsbolt biltema

Beregnet for montering av deler i betong, tegl og naturstein. Består av gjenget skrue med mutter samt . Beregnet for montering i betong, tegl og naturstein. Kan også nevne at ikke alle ekspansjonsboltene fra Biltema fikk godt feste, men.


Skulle feste rekkverk på verandaen med Biltema ekspansjonsbolter ,ga fort . Ekspansjonsbolt er beregnet til gjennomstikksmontasje i betong. Tilbuddet kan købes i Biltema til 4NOK. For montering av deler i betong, tegl og naturstein.


Erbjudandet kan köpas i Biltema för 4NOK. The offer can be purchased in Biltema at 49. For betong, tegl og naturstein innendørs. Erbjudandet kan köpas i Biltema för 3NOK. Så langt har jeg sett på denne fra Biltema, men kanskje skulle jeg sett.


Mekspansjonsbolter fra Hilti(Motek as) holder kN . Ser en utfordring med ekspansjonsbolter i og med at det er så liten diameter . Jeg var hos coop obs og kjøpte ekspansjonsbolter. Jeg ser nå at samme bolten selges for Kr 1hos Biltema Kan noen . Biltema like gode som oe annet kjøper jeg likegodt der. Søk etter ekspansjonsbolt ga 1Gule treff.


Jeg har en fra Biltema på 850W som koster under av. Men la oss si at en skal bore 50-112mm hull til ekspansjonsbolter til terrasse, .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg