onsdag 2. mai 2018

Hvit dekorvoks

For alle som ønsker en lys, naturlig og transparent overflate. Våre kunders førstevalg for de som ønsker en klassisk og designriktig ”look”. OSMO DEKORVOKS TRANSP 31FARGELØS 3LITER Kr 27- pr stk.

OSMO DEKORVOKS TRANSP 31HVIT 1LITER Kr 16- pr stk Flere valg. Naturlig overflate, den beste beskyttelse. Når tre brukes innendørs (f.eks. gulv, møbler og leker) kan det bli utsatt for stor slitasje.


Jeg har i allefall bestemt meg for å teste hvit dekorvoks.

I den forbindelse stakk jeg innom Malerstua på Slependen, og du . Osmo dekorvoks er basert på miljøvennlige og naturlige olje- og plantevokser. Det trenger dypt inn i treverk og lager en microporøs overflate. Våre kunders førstevalg for de som ønsker et klassisk og hvit beiset design riktig look.


Dekorvoksen brukes til behandling av gulv, vegg og tak, samt møbler, . Den trenger dypt inn i treverk og lager en . Dekorvoksen jeg kjøpte ville ikke sitte på platen, det ville ikke sette seg. Jeg brukte hvit dekorvoks, superenkel å påføre og man klarer ikke .

Den inneholder ikke voks da, så du kan male over den ved en. Mitt beste tips når du har gammelt, mørkt panel er Bloom panelvoks, hvit. Hvordan få lyst panel med beis, lakk eller voks.


Første strøk med Dekorvoks, andre strøk med Osmo Hardvoksolje. Hvit, 31Snø Matt eller 31Snø, anbefales det å benytte Hardvok-. Tenkte først å male bordføttene hvite og spikre på planker på toppen og. Det ble hvite bordføtter,men valgte å ta på hvit dekorvoks på toppen. Osmo dekorvoks 31Hvit i 1liters boks er perfekt til små reparasjoner på et gulv behandlet med samme produkt.


Merk at et gulv behandlet med dekorvoks . Voksen vi bruker er tilsatt noe hvit pigment for å lysne trevirket. Det inneholder vegetabilske oljer og vegetabilsk voks.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg