fredag 24. april 2015

Liten cnc fres

Dette er en liten og solid CNC-dreiebenk som har verktøyveksler med posisjoner. Meget bra akset CNC fres som også kan leveres med 4-akse. Utskiftbare spennhylser, og 31mm Større motor Herlig CNC styrt fresemaskin med utrolig mange bruksområder.

Og høsten 20fikk jeg låne en liten CNC fres og fikk i tilleg en liten Deffekt CNC. Pc'n må man ha software som kan styre CNC maskinen f. Liten CNC fres til salgs ( igjen ) - posted in Verktøy selges: Kjøpte en CNC fres på impuls siden jeg alltid har likt å drive med både pc og metall . Fikk lyst å prøve å mekke en enkel cnc-fres uten å røske for hardt i hobby-budsjettet.

Ser ut til å bli en liten tilleggs-hobby dette. Jeg er nemlig i stand til å få fatt i noen små hobby cnc maskiner til en. Liten hendig og cncstyrt fres for hjemme/hobbybruk til en akseptabel . Hei jeg ville starte en liten tråd som kan hjelpe oss som har lyst å bygge eller kjøpe sin egen cnc fres.


DATRON CNC fres gir deg et stort arbeidsområde i en liten maskinkropp, samt høy hastighet, produktivitet og fleksibilitet. Laga et interfacekort med noen optokoblere og en liten PWM-10V. Men denne spindelen er alt for treg til å frese endel av materialene jeg vil . Hår nå lyst å lage meg en 3-akser CNC fres, til inspirasjon har jeg sett på:. Noen som gidd å komme med en liten innføring i steppermotor og .

MDF kan være overkill, gå ned til eller noe for en liten maskin. Utmerket maskin for å lage navneskilt, merking av forskjellige typer, mindre deler til produksjon av diverse, og små bilder. Jeg tenker jeg skal bygge CNC maskin og trenger working area 100/100cm. Hva mener du med kuleskruer er unødvendig på så liten fres?


Söker du efter en billig CNC maskin som klarar riktiga arbeten så har du hittat rätt. Här säljer vi CNC maskiner i form av gör det själv paket och andra tillbehör. Mine planer om å bygge en CNC fres kom som en konsekvens av min interesse for elektronikk.


Dagen derpå kom det en liten, bekymret budbilsjåfør på døra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg