torsdag 31. desember 2015

Hekle teppe nybegynner

Dette skjønne teppet i bølgemønster er perfekt for nybegynnere! Lyst på et nydelig, mykt teppe til sofakroken? Om du ikke har prøvd hekling før, anbefaler jeg virkelig å gi det et forsøk.

I tillegg har jeg også laget noen grunnleggende videoer for nybegynnere. HEKLEHJELPEN - Hekleoppskrifter for nybegynnere. I mitt søk etter noe enkelt å hekle ble mye printet ut fra det O'store internett. Ente opp med dette teppet, har gjort mine egne endringer underveis .

Lær deg å hekle Bestemorruter på minutter! I denne videoen lærer du hvordan du skal hekle luftmasker, kjedemasker, fastmasker, halvstaver og. Her finner du lenker til hekleoppskrifter på tepper. Teppet er heklet i vaffel teknikk, og blir veldig luftig og godt. Kjempeflotte ting du har laget :) er nokså nybegynner men tenkte kanskje at jeg . Slik lærer du å hekle, lær hekling i dag med denne guiden på hvordan du hekler enkle.


Heklet Teppe og hekling for deg med mye restegarn. Oversikt over hekleoppskrifter kategorisert etter forskjellige ting du kan hekle. Oscar og Nicolai babyteppe til Verdens prematurdag 2016 .

Jeg har ei søster som venter barn til sommeren, og mest av alt har jeg lyst å hekle et babyteppe. Jeg skal få et nytt tantebarn til sommeren og har nå begynt å tenke på hva jeg skal gi til den lille. Jeg har lyst å lage noe selv, både fordi jeg er . Hekling for nybegynnere - Hus og hageinnlegg16.


Catjes blogg: Hekling for nybegynnerecatjesblogg. Ser at jeg kanskje kunne heklet to runder med samme farge for å få litt mer. Holder ogsa pa med et bestemorruteteppe (DET ble et langt ord), . Hekle baby teppe mønstre er lett å finne, med design for nybegynnere hele veien til den mest avanserte Crafter. Du kan plukke opp gratis mønster ark uansett . Som nybegynner i hekling var dette midt i blinken :). Bestemor plassen er et tidløst og populært Hekle mønster som er enkel å gjøre.


Et flott restegarnsteppe av heklede blomster. Hva er vel kjekkere enn å sitte å hekle ute på terrassen, på piknik, ved sjøen eller på hytta?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg