tirsdag 8. desember 2015

Ullkuleteppe diy

Hei og god kveld :) I helga tok jeg og ei venninne turen til ei annen . Jeg har lenge ønsket meg et slikt gulv teppe fra Hay. Det kreves mye arbei tålmodighet og engasjement for å produsere hvert av våre ullkuletepper.

Alle våre tepper er håndlagde av nepalske kvinner. Hvorfor ikke designe ditt eget kunstverk? Våre dyktige teppemakere kan lage runde ullkuletepper etter dine spesifikasjoner.


LES OGSÅ DIY: Dekorativt juletre av flaskebørste.

Torgersen på hennes blogg, Vivvi's verden. Nydelig ullkule teppe - teppe laget av 1ull - ullkuler som er sydd sammen til et nyedelig teppe. Pga den rene nye ullen har du teppe i lang tid! Flere ullkuletepper til en saftig pris finner du her Hay. Images and videos in instagram about ullkuleteppe.


Images and videos in instagram about ullkuleteppe, goldpix, Instagram. Dette kommer til å ta tid #ullkuler#ullkuleteppe#DIY. Search on Instagram, Best Instagram Instagram Analytics.

Tag ullkuleteppe Instagram #ullkuleteppe videos with 6for online portrays, cities, locations and questions. Bilde fra sofakroken #myinterior #scandinavianstyle #ullkuleteppe. Jeg elsker Vintage/Retro, Design, Klassikere, DIY, Bruktfunn, Hjemmelaget, Foto,. Skål med ullkuler i til mitt Hay-inspirerte ullkuleteppe.


Annonse For litt siden ble jeg kontaktet av UllKuleTeppe. Snekring av møbler, DIY, fotografering, dykking og livet som nybakt mamma. Trekantformede gryteunderlag ☝ #diy #gryteunderlag #bordskåner.


Images and videos in instagram about UllKuleTeppe. Som historie- og sosiologistudent har jeg lest min andel linjer om kapitalismen og dens ringvirkninger på verden. Kongle Lampe Pris ~ Fru kongle: DIY HAMBUS.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg