tirsdag 15. desember 2015

Kayoba sykkel

Opptil km rekkevidde per lading; Tre effektnivåer; Trilleassistanse. BufretLignendeRetrosykkel med ett gir, mykt sete, solide dekk, ringeklokke, støtte og reflekser på hjulene. I sentrum er det en vakkert buet stålramme.

Elegant damesykkel i klassisk utførelse med aluminiumsramme, tre gir, fotbrems bak, V-brems foran samt city-dekk på aluminiumsfelger med doble vegger. Så jeg måtte ha meg en sykkel å bruke her hjemme når jeg er hjemme på helgene. Så da endte jeg altså opp med en Kayoba Walder 29. Kayoba 29-tommer selges, Fredriksta 12kroner. Number\u003d99803\u0026filename\u003d29-er.


Number\u003d194291st:Terrengsykkel. Number\u003d99821\u0026filename\u003dBilligsykkel. Rapporter et annet bildeRapporter det støtende bildet. Sykkelen er ny bare skrudd sammen og prøvesyklet.

Fjorårets modell av Jula sin guttesykkel i str. Merida I Aftenpostens test, når to Merida-sykler opp i Topp 3-testen sammen med. Min sykkel heter Kayoba, kjøpt på Jula for 9kr på tilbud. Se vårt store utvalg sykler for barn, junior og voksen. Ikke gå glipp av vårt åpne kjøp og vår fornøyd garanti.


Anton Sport - Hvordan montere opp sykkelen du har kjøpt på nett fra oss. Se og/eller last ned manualen til din Kayoba 630-0Sykkel på norsk. Finner du ikke den manualen du leter etter? Sykkel, terrengsykkel, landeveissykkel, hybridsykkel, bysykkel, BMX og andre spesialsykler fra kjente merker som Diamant og Nakamura. Vi tester hybridsykler, sykler som like gjerne kan benyttes i byen som på landet, på asfalt som på grus, til under 40kroner.


Fuglane kvitrar og sola skin på ein tørr asfalt. Kva er vel då betre enn ein funklande ny sykkel å trakke avgarde . Vi har testet syv sykkelvogner og funnet store forskjeller. Sjekk ut hvilken sykkelvogn som er best i test! Nå som snøen begynner å bli borte, er det på tide å finne frem sykkelen fra garasjen. Nedstøvet og møkkete er ofte to stikkord som går igjen.


Sykkel,Diamant crown barn/jente 6-år. Anette prøver å sykle fra meg og mine elendige vitser. Noen egner seg fint til trening både på asfalt og grus, andre er mer avslappede og er glimrende sykler til daglige gjøremål.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg