onsdag 23. desember 2015

Ullkuleteppe bohus

Riverstone ullkuleteppe i fargen beige Lengde 230. Dette var Wendy BOHUS kommode FØR den ble hacket. Tuesday, May UllKuleTeppe; så artig , gratulerer flinke du .

Jeg har sett runde både på Bohus og Skeidar. Jeg elsker ullkuletepper - men de er dyre - og må være grusomme å holde rene. Gulvteppet kan fås kjøpt hos Bohus i standardmål.


Har vært en travel uke men neste uke er det masse.

Bloggtreff boconcept Bohus boligbesøk boligpluss Bryllup Butikken. Stue Søte herligheter ♥ TineKHome uashmama ullkuleteppe Vakre . Jeg bestilte bordet på Bohus i romjulen så jeg har smurt meg med tålmodighet i noen runder og vært innom og spurt nok. Vasen fra Bohus har fått lov til å flytte inn :) Om du ønsker å se hvordan jeg gav bordet en makeover, så kan du se de. Gulv og taklister, hjørneklosser, hjørnelister, lysekrone (fra Bohus). Bohus har innredet son spas beste hotell suite.


Tidløse reoler for et moderne liv Bohus Nordås. Våre flerfargede ullkuletepper lyser opp ethvert rom og passer ypperlig som samtalestarter! Tag Images on Instagram About nordiskinteriør.

More Than images in Instagram about nordiskinteriør, mininsta. Stue Søte herligheter ♥ TineKHome uashmama ullkuleteppe Vakre blomster Valentines Day Vi bygger nytt. Grønn vegg, og et matchende ullkuleteppe!


Sjekket nettsiden til bohus, skeidag og living men kunne ikke finne . Det har faktisk aldr skjedd Før at ungene og mann har reist avgårde. Ha en fin kveld #lyslenke #bohus #snartvinter #interiør #interior #nordiskinteriør #nordicinterior. Forrige uke hjalp jeg ei venninne å male badet.


Jeg ble utrolig overrasket over hvor mye forandring det ble, kun med maling!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg